.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دليل اصلي بازداشت عليرضا بهشتي

دليل اصلي دستگيري مشاور ارشد موسوي تشكيل باندي براي قاچاق برخي افراد مرتبط با ستاد موسوي به خارج از كشور بوده است كه ستاد موسوي مدعي بود اين افراد در جريان حوادث پس از انتخابات كشته شده‌اند.

به گزارش فارس، محمد سعيد احديان مديرمسئول روزنامه خراسان و نويسنده وبلاگ "سردبير "، در جديد‌ترين پست وبلاگ خود، مطلبي را با عنوان " دليل اصلي بازداشت عليرضا بهشتي " منتشر كرده است.
بر اساس اين گزارش در بخشي از اين مطلب آمده است:

دليل اصلي دستگيري مشاور ارشد ميرحسين موسوي كه فرزند شهيد بهشتي نيز به شمار مي رود تشكيل باندي براي قاچاق برخي افراد مرتبط با ستاد موسوي به خارج از كشور بوده است و به همين دليل نيز وي در مواجهه با اسناد بازجويان چاره اي جز پذيرش موضوع نداشته است.
ستاد موسوي مدعي بود اين افراد در جريان حوادث پس از انتخابات كشته شده اند و پس از مشخص شدن كذب بودن ادعاي مرگ ايشان، عليرضا بهشتي با دستور ميرحسين موسوي درصدد فراري دادن آنها از مرزهاي كشور برمي آيد.
برايم اين مساله مهم بود كه چرا عليرضا بهشتي را دستگير كردند. با پيگيري هايي كه كردم يكي از نكات مطرح شده درباره اين دستگيري فعاليت هايي بود كه در حال انجام بود براي راهپيمايي روز قدس اما اين دليل دستگيري نبوده است ظاهرا دليل اصلي دستگيري ايشان آن هم به صورت ضربتي، اين بوده است كه وي در حال برنامه ريزي براي از كشور خارج كردن چندنفر از اين افرادي بوده است كه در ليست ستاد آقاي موسوي بوده است كه اين روزها كشته شده اند اين كه اين افراد از اول پيدا بودند يا الان پيدا شده اند و ستاد موسوي براي جلوگيري از آبروريزي در صدد خارج كردن آن ها بودند اطلاعي ندارم اما ظاهرا درباره اصل ماجرا مداركي از دفتر فعاليت وي پيدا شده است.اگر اين خبردرست باشد - كه منابعي كه خبر را به اينجانب داده اند قابل اطمينان هستند- فكر نمي كنم دفاعي براي ايشان و اقاي موسوي وجود داشته باشد. "


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دادمان 25 مهر 1388
برايش اين مساله مهم بود كه چرا عليرضا بهشتي را دستگير كردند. بعد به اين نتيجه رسيد كه احيانا يك زنگي به قاضي پرونده بزند.اونوقت فهميد كه موضوع قاچاق انسان مطرح است. بعد گفت حالا كه ريختن آبروي افراد از هرچيزي مباح تر است پس در زمان خواب بودن چشمان عدالت بوسيله اينترنت توهماتم را منتشر ميكنم .البته همزمان با اين بي قانوني ،هيچ ابايي نيست اگر امثال بهشتي به رفتارهاي غير قانوني متهم شوند.
نتيجه:1= هر وقت متوجه شديد كه منابعتان موثق هست ديگر از هر قيدي آزاديد و افترا كه سهل است بلكه هر كاري دلتان خواست انجام دهيد .
2= كي ميدونه قانون كيلو چند؟ بهتر نيست قانون رو بفرستيم بورس؟
نا شناس 26 مهر 1388
شما را به خدا هيچ خبري از فارس منتشر نكنيد كاري جز دروغ و جعل اخبار از آنها بر نمي آيد. به عنوان يك رسانه ملي با نقل اخبار از انها خود را بي اعتبار نكنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.